Nieuwsbrief juni 2017

Nieuwsbrief

Eindelijk zomer! we zijn allemaal al aardig in de vakantiestemming en gelukkig nog vol energie. We zien zelfs veel sporters die er nog een extra schepje bovenop doen om met een nòg fitter lijf op het strand te kunnen verschijnen.

Want laten we eerlijk zijn; Het is toch heerlijk om met een trots gevoel rond te lopen?

En het warme zomerweer mag toch geen excuus zijn om niet te gaan trainen? Zweten doe je toch en een beetje meer zweet is juist goed voor de verbranding.

Nieuwe Website

Heeft u onze nieuwe website al gezien?

Hoewel we nog met de ‘finishing touch’ bezig zijn , zijn we al best trots op het resultaat.

Mist u nog iets op de site? Laat het ons weten!

Zomerrooster

Tijdens de bouwvak (24 juli t/m 13 aug) zijn er andere openingstijden:

Ma. t/m vrij:      08.00 – 12.00 uur

17.00 – 22.00 uur

Za/Zo:                   10.00 – 13.00 uur

’s Ochtends GEEN groepslessen!!

Maandagavond 1 uur spinning om 19.30 uur.

Nieuwe Groepslessen!

Nieuw op het programma:

Bootcamp op maandagavond 19.00 uur!!

Nieuw in Lochem!!

Graaf Obstacle Run. Zondag 17 september.

Een obstakel run voor volwassenen én kinderen. 3 km run voor kids en een 8 km run voor volwassenen uitgestippeld in en rondom Lochem, bomvol leuke en uitdagende obstakels. Met touwklimmen, bandenslepen, modder, waterbakken en steile hellingen.

Doe jij mee in ons team?

Voor €2,50 krijg jij een shirt van Way to Fit en hoor jij bij het ongetwijfeld fitste team van die dag. We zien jouw naam (en die van jouw kind(eren) graag op de lijst!

Misschien in plaats van koffie?

Voor wie nog denkt dat Eiwit shakes en proteine repen alleen voor bodybuilders zijn heeft het mis. Elke flinke inspanning of workout vraagt om rust en herstel. Even tijd nemen om vocht en energie aan te vullen en je vermoeide spieren te laten herstellen. Speciaal voor de herstelfase na het sporten, is Vifit Sport High Protein Recovery shake gemaakt. Elke portie bevat 20 gram eiwit. Deze 20 gram proteïnen ondersteunen je spieren na het sporten. Naast proteïne zit er in Vifit Sport Recovery Shake ook vitamine D, kalium, magnesium en van nature calcium. Deze vitamine en mineralen dragen bij aan het functioneren van je spieren.  Gebruik Vifit Sport Recovery Bar, drink of shake direct na het sporten als vast onderdeel van je herstelfase. De Vifit Sport High Protein Recovery Bars hebben natuurlijke smaakstoffen en bevatten geen kunstmatige kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Voortaan bij ons verkrijgbaar!

Wist je dat? ..

  1. We op dinsdagochtend Combi- lessen hebben??
    Om 10.00 uur start een Buikspierkwartier met aansluitend de keuze uit 45 minuten spinning of 45 minuten TRX training.
  2. Je een saldo op je ledenpas kunt zetten? Heel handig want dan hoef je niet steeds geld mee te nemen voor onze heerlijke drankjes of repen.
  3. Way to Fit een Personal Trainer rijker is? Thomas Renckens gaat Aziz versterken in de steeds grotere vraag naar Personal Training.
  4. Kiki Klein Selle een nieuwe stagiair is bij Way to Fit? Je zal haar tegenkomen in de groepslessen en in de fitnesszaal.

Welkom Kiki!

REMINDERS

Bring a friend Spaarplan

Van mond tot mond is de beste reclame. Daarom willen wij je nog even attenderen op onze Bring a friend actie. Deze actie loopt altijd en blijft ook bestaan want wij hopen dat jij , jouw familie, vrienden en kennisen blijft overtuigen om bij ons te komen sporten. Samen sporten is immers veel leuker!! Voortaan is onze Bring a friend actie een soort spaarplan geworden. Iedere keer als jij een nieuw lid meeneemt en inschrijft spaar je zelf voor gratis lidmaatschap. Dit kan oplopen tot 1 JAAR GRATIS SPORTEN!! Wil  jij zo’n spaarplan starten? Vraag een formulier aan bij de balie!

Huisregels Fitnesszaal

Graag willen wij je attenderen op een paar huisregels;

  1. Zaalschoenen verplicht in de fitnesszaal!
  2. Handdoek op de toestellen
  3. Gewichten opruimen

Nog een paar motivatie tips van het huis…

Daan Horstman: “Ook al heb je geen behoefte aan een (nieuw) schema, doe het toch! Na twee maanden dezelfde oefeningen doen hebben jouw spieren een nieuwe prikkel nodig voor het optimale resultaat!”

Thomas Renckens: “Wie iets wil doen vindt een middel, wie niets wil doen vindt een excuus.”

Quote van de maand:

Comments

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *